17.10.25 W ramach działań Szkoły Promującej Zdrowie uczniowie klas 1–3 chętnie uczestniczą w tzw. „sportowych przerwach”. Dzieci aktywnie spędzają czas między lekcjami, bawiąc się, ćwicząc i korzystając z różnych form ruchu. #LaboratoriumPrzyszłości- wykorzystano aparat fotograficzny Canon. W zajęciach wzięło udział koło 50 uczniów.

17.10.25 #LaboratoriumPrzyszłości- Programowanie Photonów- program Photon Draw. W klasie 1c odbyły się kolejne zajęcia z wykorzystaniem Photonów. W zajęciach wzięło udział 22 uczniów.

16.10.25  "Jesień zamknięta w słoiku" i już nam się nie wymknie. Dziś uczniowie klasy 2c od rana łapali piękną jesień. W klasie mamy grzybki, liście, jeżyki, jarzębinę, suszone owoce. Oprócz tego dziś drukowaliśmy listki na drukarce 3D. W zajęciach wzięło udział 25 uczniów. #LaboratoriumPrzyszłości- wykorzystano drukarkę 3D. 

16.10.25   W dniu dzisiejszym odbyła się Spartakiada Sześciolatków, podczas której gościliśmy w naszej szkole dzieci z Przedszkola nr 31 „Mróweczki” oraz Przedszkola nr 34 „Zuchy”. Sześciolatki spisały się na medal!  Wspaniale współpracowały w drużynach, dzielnie pokonywały sportowe konkurencje i – co najważniejsze – wykazały się prawdziwą postawą Fair Play. Serdecznie dziękujemy paniom nauczycielkom za współpracę i odwiedziny — było nam bardzo miło Was gościć! Do zobaczenia. #LaboratoriumPrzyszłości- wykorzystano aparat fotograficzny Canon. 

16.10.25   #LaboratoriumPrzyszłości-  Podczas zajęć dzieci z klas pierwszych i drugich uczestniczyły w jesiennym kodowaniu na macie edukacyjnej. Tematem przewodnim było prowadzenie jeżyków do ich domków. Uczestnicy, pracując w parach programowali trasę, po której poruszały się roboty Codey Rocky, tak aby bezpiecznie doprowadzić jeżyki do celu. Do programowania wykorzystaliśmy tablety, co pozwoliło dzieciom poznać podstawowe zasady kodowania w praktyce. Po części technologicznej odbyła się zabawa ruchowa, w której dzieci odtwarzały sekwencje ruchów zgodnie z ustalonymi kodami. Dzięki temu połączyliśmy naukę logicznego myślenia z aktywnością fizyczną i świetną zabawą. W zajęciach brało udział 26 uczniów.

15.10.25 #LaboratoriumPrzyszłości- Podczas zajęć dzieci z klasy 2c rozmawiali na temat przetworów przygotowywanych na zimę. Były dżemy, konfitury, powidła, kiszonki, suszone owoce. Dzisiejsze lekcje dzieci zaczęły od smacznego śniadanka- były upieczone bułeczki oraz dżemy, powidła, konfitury przyniesione od babć i mam. Było smacznie i zdrowo. Najedzeni przystąpiliśmy do pracy. Dziękujemy kochanym babciom i mamo. #LaboratoriumPrzyszłości- wykorzystano aparat fotograficzny Canon. W zajęciach wzięło udział 24 uczniów.

15.10.25  Dziś uczniowie klasy 4a wzięli udział w warsztatach prowadzonych w ramach programu „Kurs na odporność”. Zajęcia poświęcone były rozwijaniu empatii – umiejętności, która pozwala lepiej rozumieć emocje i potrzeby innych osób. Podczas warsztatów uczniowie mieli za zadanie wczuć się w sytuację rówieśnika przeżywającego trudne emocje. Opisywali, co taka osoba może czuć, a następnie zastanawiali się, jak można jej pomóc. Dzięki wspólnej pracy i rozmowie dzieci uczyły się, jak ważne jest wsparcie, zrozumienie i uważność wobec drugiego człowieka. #LaboratoriumPrzyszłości- wykorzystano aparat fotograficzny Canon. W zajęciach wzięło udział 22 uczniów.

14.10.25 W klasie 4b zostały przeprowadzone zajęcia z programu JA NIE WIDZĘ CIEBIE, TY ZOBACZ MNIE. Uczniowie zaznajomili się z zagadnieniami dotyczącymi psów przewodników oraz infrastruktury miejskiej. Dodatkowo poznali stereotypy jakie nadal funkcjonują w społeczeństwie. Uczniowie również wcielili się w rolę osób niewidomych i miały za zadanie przejść tor przeszkód. Mam nadzieję, że to krótkie doświadczenie choć trochę przybliży świat i codzienność osób niewidomych. #LaboratoriumPrzyszłości- wykorzystano aparat fotograficzny Canon. W zajęciach wzięło udział 22 uczniów.

14.10.25 Dziś klasa 4a wzięła udział w ogólnopolskiej akcji „Ja nie widzę Ciebie, Ty zobacz mnie”, mającej na celu zwiększenie świadomości na temat życia osób niewidomych i słabowidzących. Na początku obejrzeliśmy film edukacyjny, z którego dowiedzieliśmy się, jak wygląda codzienność osób z dysfunkcją wzroku oraz jak możemy im pomagać w różnych sytuacjach. Następnie spróbowaliśmy poczuć, co może czuć osoba niewidoma – spacerowaliśmy po szkolnym korytarzu z zasłoniętymi oczami, prowadzeni przez naszych kolegów i koleżanki. To ćwiczenie nauczyło nas zaufania, uważności i empatii. Na zakończenie poznaliśmy podstawy alfabetu Braille’a, którym posługują się osoby niewidome. To był dla nas dzień pełen refleksji i nowych doświadczeń. #LaboratoriumPrzyszłości- wykorzystano aparat fotograficzny Canon. W zajęciach wzięło udział 22 uczniów.

14.10.25  Lekcja wrażliwości w klasie 3B. Uczniowie klasy wzięli udział w warsztatach realizowanych w ramach programu ABC Empatii. Podczas zajęć dzieci zapoznały się z opowiadaniem o niewidomym chłopcu, które stało się punktem wyjścia do rozmów, scenek i ćwiczeń poświęconych tolerancji, empatii i szacunkowi wobec osób niewidomych i słabowidzących. #LaboratoriumPrzyszłości- wykorzystano aparat fotograficzny Canon. W zajęciach wzięło udział 20 uczniów.

14.10.25 W klasie 1C odbyły się zajęcia w ramach projektu ,,ABC Empatii". Wzięliśmy także udział w kampanii ,,Ja nie widzę Ciebie Ty zobacz mnie ". Poznaliśmy bohatera opowiadania ,,Biała laska", poznaliśmy historię ,,białej laski" , a także dowiedzieliśmy się  jak do pracy przygotowywany jest pies przewodnik. To były bardzo pouczające zajęcia. #LaboratoriumPrzyszłości- wykorzystano aparat fotograficzny Canon. W zajęciach wzięło udział 21 uczniów.

14.10.25 Uczniowie klasy 3a wzięli udział w kolejnych zajęciach poświęconych tematyce osób niewidomych i słabowidzących. Spotkanie odbyło się w ramach realizacji programu „ABC empatii” oraz ogólnopolskiej kampanii „Ja nie widzę Ciebie, Ty zobacz mnie”. Podczas zajęć dzieci dowiedziały się, z jakimi trudnościami na co dzień mierzą się osoby z dysfunkcją wzroku oraz w jaki sposób można im pomagać. Uczniowie obejrzeli materiały edukacyjne, wykonywali proste ćwiczenia sensoryczne oraz rozmawiali o empatii i wzajemnym szacunku. Celem zajęć było rozwijanie wrażliwości społecznej, kształtowanie postaw tolerancji oraz uwrażliwienie dzieci na potrzeby innych. #LaboratoriumPrzyszłości- wykorzystano aparat fotograficzny Canon. W zajęciach wzięło udział 22 uczniów.

14.10.25  Uczniowie klas 1–3 wzięli udział w obchodach Dnia Białej Laski oraz w ogólnopolskim programie „Ja nie widzę Ciebie, Ty zobacz mnie”. Podczas apelu dzieci dowiedziały się, jak wygląda codzienne życie osób niewidomych i słabowidzących, a także jak można im pomagać i okazywać wsparcie.
Dzięki wspólnym rozmowom, zabawom i prezentacjom uczniowie uczyli się wrażliwości, empatii i tolerancji wobec osób z niepełnosprawnościami.
To ważna lekcja, która przypomniała wszystkim, że każdy z nas zasługuje na szacunek i tolerancję. 
#LaboratoriumPrzyszłości- wykorzystano nagłośnienie, aparat fotograficzny Canon.  W imprezie wzięło około 200 uczniów.

14.10.25 Z okazji Dnia Edukacji Narodowej w naszej szkole odbyła się uroczysta akademia przygotowana przez uczniów klas czwartych. Młodzi artyści z ogromnym zaangażowaniem zaprezentowali swoje talenty aktorskie, taneczne i wokalne, tworząc barwny i pełen humoru program artystyczny. Uczniowie w żartobliwy sposób przedstawili scenki z życia klasy. Nie zabrakło również ciepłych słów wdzięczności - czwartoklasiści złożyli wszystkim nauczycielom serdeczne życzenia oraz podziękowali za ich codzienną pracę, cierpliwość i serce wkładane w nauczanie.

Podczas uroczystości głos zabrała pani dyrektor Izabela Milusz, która wyraziła uznanie dla wysiłku całej społeczności szkolnej oraz złożyła życzenia nauczycielom i pracownikom szkoły. #LaboratoriumPrzyszłości- wykorzystano nagłośnienie, aparat fotograficzny Canon.  W imprezie wzięło 700 uczniów, nauczyciele i obsługa szkoły. 

10.10.25 #LaboratoriumPrzyszłości- wprowadzenie programowania Photon Draw. Klasa 1c miała kolejne zajęcia z programowania. Wzięło w nich udział 22 uczniów. W zajęciach wykorzystano Photony.

09.10.25 Dzieci klasy 2a i 2c miały wspólne zajęcia z projektu ABC Empatii. Dzisiejsza opowieść o "Białej lasce", to edukacja najmłodszych o życiu osób niewidomych, a w szczególności o tym, jak osoba niewidoma postrzega świat. Podczas wykonywanych zadań trudno było dzieciom odszukać wskazaną kredkę, rozpoznać banknoty, narysować coś i pokolorować. Podczas pracy z tabletami dzieci szukały znaków dla osób niewidomych. Dzieci otrzymały wartościową lekcję tolerancji i wrażliwości, którą mamy nadzieję, że wykorzystają w życiu codziennym. W zajęciach wzięło udział 48 uczniów. #LaboratoriumPrzyszłości. Wykorzystano aparat fotograficzny Canon, tablety.

03.10.25 #LaboratoriumPrzyszłości. Dzisiejsze zajęcia matematyki w klasie 1c. Pomagają nam w liczeniu zaprogramowane Scriboty. W zajęciach wzięło udział 24 uczniów.