Menu
Strona Główna
Godziny pracy szkoły
Dyrekcja
Grono pedagogiczne
Patron Szkoły
Historia Szkoły
Egzamin ósmoklasisty
Jubileusz 60-lecia szkoły
Zielone Zacisze
Erasmus+
Szkoła Przyjazna Środowisku
Szkoła Promująca Zdrowie
Eksperyment edukacją przyszłości
Matematyka - indywidualizacja i eksperyment w edukacji wczesnoszkolnej
Doradztwo zawodowe
Rok dla niepodległej
Szkoła Wierna Dziedzictwu
Aktywna tablica
Nasze metody pracy
Ekologia w naszej Szkole
Bezpieczna Szkoła
Przyjaciele Szkoły
Akademia wzorowej edukacji
Galeria zdjęć
Pedagog/Psycholog
Pielęgniarka
Świetlica szkolna
Archiwalna strona
Ważne













Certyfikaty




















Międzynarodowy Certyfikat Zielona Flaga



Nasz BLOG


WFOSiGW



Mistrzowie Kodowania




Książka naszych marzeń




Szkoła Przyjazna Środowisku



Śniadanie Daje Moc



Certyfikat Bezpieczna Szkoła









Katalog Gwiazdor

Matematyka - indywidualizacja i eksperyment w edukacji wczesnoszkolnej






















Eksperyment w matematyce

Gmina Miasto Elbląg rozpoczyna realizację projektu pt. „Matematyka – indywidualizacja i eksperyment w edukacji wczesnoszkolnej” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020. Projekt wdrażany jest w 15 elbląskich szkołach podstawowych, tj.:
Szkoła Podstawowa nr 1 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 4 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 6 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 8 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 9 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 12 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 14 w Elbląg;
Szkoła Podstawowa nr 15 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 16 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 18 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 19 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 21 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 23 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 25 w Elblągu.

Celem projektu jest zwiększenie kompetencji matematycznych i umiejętności naukowo-technicznych 700 uczniów z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania, w tym metody eksperymentu poprzez organizację zajęć rozwijających kompetencje matematyczne i uzdolnienia uczniów oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkół w pomoce dydaktyczne i nowoczesny sprzęt.

Projektem objętych zostanie także 80 nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, którzy podniosą swoje kompetencje dydaktyczne w zakresie teoretycznych i praktycznych podstaw pracy metodą eksperymentu oraz rozwijania umiejętności myślenia matematycznego i naukowo-technicznego.

Efekty realizacji projektu:

– doposażenie bazy dydaktycznej 15 elbląskich szkołach podstawowych polegające na utworzeniu Międzyszkolnej Pracowni Eksperymentowania w Szkole Podstawowej nr 19 w Elblągu oraz wyposażeniu szkolnych pracowni w pomoce dydaktyczne do nauczania matematyki w oparciu o eksperyment uczniów kl. II i III szkół podstawowych,

– doskonalenie kompetencji i kwalifikacji zawodowych nauczycieli matematyki edukacji wczesnoszkolnej, które obejmie podniesienie umiejętności zawodowych 10 nauczycieli trenerów (5 merytorycznych i 5 obsługi technicznej) poprzez certyfikację i nadanie im uprawnień do prowadzenia szkoleń dla 70 nauczycieli I etapu edukacyjnego w obszarze innowacyjnych metod,

– kształtowanie i rozwijanie kompetencji matematycznych na etapie edukacji wczesnoszkolnej w oparciu o eksperyment, podczas zajęć dodatkowych, dydaktyczno-wyrównawczych, rozwijających i kół zainteresowań z matematyki 700 uczniów klas II-III w 15 elbląskich szkołach podstawowych.

W rezultacie wdrożenia projektu zostaną stworzone warunki do nauczania opartego na metodzie eksperymentu w 15 SP na poziomie edukacji w klasach I-III.

Rekrutacja

a)dla nauczycieli (trenerów) : od 01.12.2020r do 28.02.2021r

b)dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej: od 01.12.2020r do 28.02.2021r

c) dla uczniów : od 01.12.2020r do 28.02.2021r

Tytuł projektu: Matematyka – indywidualizacja i eksperyment w edukacji wczesnoszkolnej

Wartość projektu: 4 432 128,75 zł
Dofinansowanie: 4 199 128,75 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 3 648 347,73 zł
Okres realizacji projektu: 1.10.2019-30.09.2022.


Działania:

1. Kodowanie na dywanie. Zobacz zdjęcia...

2. Rozwiązywanie zadań związanych miarami i mierzeniem. Zobacz zdjęcia...

3. Uczymy dzieci programować- wirtualne puzzle do Ozobota. Zobacz zdjęcia...



Kalendarz
Dla Rodziców


Dziennik elektroniczny- logowanie

Kodeks Szkoły Przyjaznej Rodzicom
Oferta dla Rodziców
Pomoc dla dzieci i młodzieży
Jadłospis
Plan dzwonków
Jak korzystać z placu zabaw
Szkolny wykaz podręczników - klasa I- VIII
Gazetka szkolna
Nasza Szesnastka
Innowacje
Przyjazna matematyka
Ortograficzne wędrówki po Polsce i świecie
Poznaję świat od wczesnych lat z CLIL
Klasa sportowa Kalos Kagathos

Działam więc umiem

Zastosowanie Map Rozwiązywania Problemów w nauczaniu matematyki na II etapie kształcenia

Dokumenty szkolne
Prezentacja Szkoły
Statut szkoły
Program wychowawczo- profilaktyczny
Regulamin stołówki szkolnej.
Regulamin szafek szkolnych
Procedury obowiązujące w szkole.
Zasady postępowania
Misja i wizja Szkoły
Dokumentacja na wycieczki
Strony dla ucznia


CYBERPRZEMOC
Siatkarskie Ośrodki Szkolne
Samorząd uczniowski
Prawa i obowiązki ucznia
Rzecznik Praw Ucznia
Osiągnięcia naszych ucznów.
Absolwenci szkoły
Szkolny wykaz podręczników- klasa 0- VIII














Świetlica na Facebooku



Szkoła na Facebooku

Projekty
Zdalna szkoła+

Zdalna szkoła

Szkoła Promująca zadrowei

Eksperyment edukacją przyszłości

Eksperyment w matematyce

Rok dla niepodległej

Szkoła Wierna Dziedzictwu

Projekty 4-6 Ogólnopolski Maraton Czytelniczy

Czytam sobie. Pierwsza klasa!

XII edycja programu Akademia Bezpiecznego Puchatka

Ze szkoła we Włoszech 6.0;

Gang słodziaków

Zdrowo jem, więcej wiem

Pokonujemy bariery ucząc się i bawiąc

Mamy kota na punkcie mleka

Przygody Kota Ciepłosława

Program dla szkół

BOhaterOn

Nauczyciel w szkole przyszłości


Siatkarskie Ośrodki Szkolne
Nauczyciel XXI wieku
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania
Zielona flaga
5 porcji warzyw, owoców lub sok
Mój wybór- moje życie
Budowa elektronicznej platformy edukacyjnej